Kansen voor het MKB bij inkoop en aanbesteden

De gemeente en BZW nodigen u van harte uit voor een leveranciersbijeenkomst. Deze bijeenkomst is voor ondernemers een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de Gemeente Breda en het ontmoeten van interne stakeholders. 

Tijdens deze bijeenkomst gaan we met u het gesprek aan over het beleid en de werkwijze van de gemeente Breda op het gebied van inkoop en aanbesteden. Tevens hopen wij u een beeld te geven van uw kansen en mogelijkheden bij overheidsopdrachten. 
 
Omschrijving
07.30 – 08.30 uur Netwerk-ontbijt
08.30 – 08.45 uur Opening
08.45 – 09.15 uur Aanbesteden: het spel en de regels
09.15 – 09.45 uur Waaraan en op welke wijze wordt het geld van Breda uitgegeven?
09.45 – 10.15 uur Netwerk-koffie
10.15 – 10.45 uur Social Return / MVI
10.45 – 10.50 uur Afsluiting
10.50 – 11.30 uur Einde en netwerk mogelijkheid

Reserveer donderdagochtend 17 november 2016 in uw agenda en meld u aan voor dit event. De toegang is kosteloos. Er is ruimte voor ca. 150 deelnemers. Meld u dus snel aan!
 
Meer informatie via BZW.nl